Merhaba hanımlar
Oğlumda 3 4 gündür öksürük ve hırıltı var onun haricinde makatında yüzünde kızarıklık var her mama içtiğinde kusuyor. Doktora gittik soğuk algınlığından dolayı olduğunu söyledi doktorumuz ama besin alerjisiyle belirtileri çok benziyor . Bebeğinde Besin alerjisi olan var mı ne gibi belirtiler var acaba