Valla canım birden olmaz zamanla tekrar oturur düzeni. Ben olsaydım ne yapardım diye düşündüm ona göre cevap veriyorum. Gündüz uzun uyumasına izin vermezdim. Bu aylarda 5,5 saate kadar uyanık kalabiliyorlar.
4,30 uyandı diyelim 9,30-10 gibi yatırır en fazla 1,5-2 saat uyumasına izin verirdim sonra kaldırıp akşam bir uyku daha yaprırdım yarım saat gibi. Böylece akşam erken uyur sabah kalkma saati 4,5 gibi olmuş olurdu. Gündüz uykusunu geceye tamamlıyor çünkü. Bunu böyle hallettikten sonra 4,5 olan uyanma saatini düzenlerdim.