Arkadaşlar merhaba 6 buçuk aylık kızım için nebulizator cihazı aldık bugün.doktor balgamı ve hiriltisini kesmesi için önerdi.maskeyi hiç bir şekilde takmıyor.ilacı koyduktan sonra ağıza mi alması gerek yoksa cihazın buruna yaklastirilip ordan hava vermesi yeterli mi video izledim kafam karıştı.