_YanakReisinAnnesii Raporumuz çıktı yarından itibaren kullanmaya başlıcaz bebekleriniz hemen kabul etti mi nasıl içiriyorsunuz doktor içine biraz pekmez veya vanilya tatlandırıcısı ekleye bileceğimi söyledi ama kararsızım bu konu da ve kilo alımları nasıl acaba ?
Muyesser _YanakReisinAnnesii ben kullandım kızım tadını pek sevmedi 1 saatte 60 Cc yi zor içiyordu. Daha sonra doktor tavsiyesiyle evolvia rp1 e geçtik onu daha kolay tüketti . Su anda çok şükür gerek kalmadı anne sütüyle besleniyor.
_YanakReisinAnnesii Mevalya bugün deri testi yapıldı ve yumurta süt susam alerjimiz çıktı sadece mamayla beslendiği için bu mamayı kullanıcaz artık