Kizlar oğlum 10 aylık olmak üzere , hala emeklemedi .
1 buçuk aydır emekleme pozisyonuna kalkıyor ama tık yok bir elini atıyor öne sonrada bacaklarını adın attırıyor on tarafını bianda öne doğru yere atıyor öyle ilerliyor 😅 2 defa falan yapiyor bunu sonra başlıyor ağlamaya ver istediğim şeyi diye . Asla yüz üstü durmuyor .
Sürekli bı yerde tutunup dikelmek istiyor , sıralama henüz yapmadı gene 2 aya yakındır bı yere ben tutunduruyorum dikelip duruyor uzun süre ama siralamiyor , ellerinden tutup yuruteyim istiyor. Bugün koltuktan kendi başına inmeyi öğrendi düşmüyor ayaklarının üzerinde duruyor inip .
Emeklemeden yürüyecek galiba diyorum ama eminde değilim tabi . Sizin de böyle miydi 😅 merak ediyorum benimle paylasir misiniz ?