Kizlar oğluma 2bucuk ay olucak tuvalet egitimi vereli. Çiş te sorun yok ilk günden maşallah alıştı geceleri altinada yapmiyor tutuyor sabaha kadar ama kaka sorununu cozemiyoruz nerde yanlis yapıyorum bilmiyorum . Nasil alışacak onerisi olan var mi. Kakasi geldigini anliyorum tuvalete goturuyorum yok diyor oturuyor hemen kalkiyor agliyor sonra gidip gizlenip bi parca yapiyor yaptim diye cagriyor aradan biraz daha zaman geciyor bi parca daha yapıyor boylelikle gun içinde parça oarca 3 4 kere altina yapmış oluyor ,cok az az yapıyor hepsini bi kerede yapmiyor demekki rahatsiz oluyor. Nasil cozucem cok canim sıkıliyor bu duruma cok takip edersem de tutuyor altinada yapmiyor