Kizlar ben bebeğimle birlikte düştüm. Am akayinvalidem yanımdaydi o cok yavas düştü duyor. Elimse ousetteydi cok korumaliydi. Bir aglar gibi yapip geri uyudu düşmeden sonra. Hani cani acısa uyumaz diye dusundum. Düşeli 1 hafta oldu herhangi bir seyi yok. Yalniz düştüğü taraf degil diger tarafta kafasinda sivrilik var sert kemik gibi.. Sizce hani bebeklerde normal olan bi kafa sekli bozuklugu mudur yoksa düşme kaynakli midir. Agri sizi yok. Morluk yok. Sert kemik gibi