Zeynep228 canim benimkide 3 ay 10 günlük bende ayni durumdayım saat başı kalkıyoruz emzirmeye artık bitkin düsüyorum ama cişli bezini takip et istersen doymadıgıni ordan anlayabilirsin ben bi 4-5 gibi aliyorum bezini en 2 3 yapmis gibi bazen almiyorm sabah dop dolu oluyor bende düsündüm mama ama bence doyuyorlar ama neden sık kalkiyor bi türlü anlam veremiyorum 🙄