Hanımlar iyi aksamlar,bebegimin yasına girmesine daha bir ay var ama dogdugundan beri aşırı hareketli,sizlerinde boylemi merak ettim?
Daha 2aylıktı hamileliğim ve doktor bana hazır ol bir fırtına geliyor demisti 😄
Bugun iki berjerin arasına kopru kurmus ve sallanmak icin cabaliyordu dusunun,yurumuyor daha ama koltuklara kendi çıkıp inebiliyor ve koltuklarında tepesine çıkıyor.. 😄 Her sevmek icin alan bana geri verirken bana bolca sabir diliyor,bir dk durmuyor hep ilgi istiyor,uykulari desen 40 dkyi gecmiyor ve geceleri 7-8 kez kalkiyorum hala 😄
Asırı guclu birde tv unitesini filan cekebiliyor rahatlikla,berjerleri filanda oynatabiliyor yerinden 😄 Hic sikayetci degilim alıştım sanırım,oglum dünyalar tatlısı ama merak ediyorum herkes mi boyle? 😄