momozslck hasanurasiiimm evet düzenli olarak kullanmanız gerekiyor. Sabsimplex kullanıyorum ben günde 3 kere 15er damla dedi dr. Benim bebeğim de çok gazlı.
Mavis34 hasanurasiiimm sab simplex.icin doktorum.5 gün kullan 3 gun ara ver düzelmezse yine 5 gün kullan demisti
hasanurasiiimm momozslck bende ondan kullanıyorum. Doktor bana da günde 4 defa 10damla kullan dedi ama düzenli kullanmam lazım mı sormayı unutmuşum .
momozslck hasanurasiiimm düzenli kullanmanız gerekiyor. İlk oğlumda da düzenli kullandım. Bu oğlumda da. Ara ver bırak vs demedi.