10 günde 3 tanealdırdım. Sonuncunun dikişlerini dr tamamen almayı unutmus onları da evde kendım aldım tekrar gıtmemek ıcın. Druna baglı bıraz da acı eşiğinize. Benim doktor yuklendiği gibi alıyordu eli cok pratikti. Bi kac gun rahat konusamazsın yemek yıyemezsın demişlerdi ama bende sorun olmadı. Dıkısler alındıktan sonra batma gıbı bı agrı olursa bılın kı dikiş kalmıs. Bazen olabiliyor boyle aksaklıklar, şişlık oldugu için dikiş gömülüyor