1 yil önce sezaryenle dogum yaptim dogumun ertesi gunu eve geldigimizde her iki ayagim da davul gibiydi gebelikte daha önce kaybim oldugu icin pihtilasmadan şuphelenip tedbir amaclı 9 oksapar kan sulandiricı igne kullandim dogumdan sonra da 10 gün..Ayaklarim şişince doktor dogum sonrasi pihtı mi atti diye suphelendi varis corabi giydirdi sonra indi ihmal etme kalp damara git dedi ama sıra gelmedi gidemedim o gunden beri normal corap ya da babet corap farketmeksizin ne zaman corap giysem lastik izinden itibaren ayaklarim şişiyor muthis bir kasinti oluyor iyice canimi sıktı bu durum en bol corabi da giysem sonuc ayni basina gelen var mi ? Randevu aldim ama o da taa 12 gün sonraya