Dün oğlumun 4 ay aşısı oldu sağlık ocağı vegaferon adlı bi damla verdi günde 1 defa 6 damla dedi sonra ben int araştırayım dedim hep olumsuz yorumlar gördüm endişelendim verdimde cocuga salak gibi sonradan baktım umarım bi sorun olmaz ya cocuga kullanan var mı anneler ne diyorsunuz