Inci_2020 Merhaba arkadaşlar oğlum 4 aylik anne sütünu kusuyor amma çocuk mamasını kusmuyor ne yaptımsa olmuyor,kimde böyle oldu? Bi açıklama bulamiyorum😩
Ulku_06 Inci_2020 Biz yaşadık. Sütü içer, lark diye anında kusardı. Tam da o aylarda. Düzeliyor ama 1aya. Dr.a sorduk. Fazlasını kusuyordur, reflü vs yoktur dedi.
Inci_2020 Ulku_06 evet aynen doktor herseyine bakdi hicbiseyi yok çok şükür mide bagirsak herseyi temiz amma yine kusuyor gün içinde ne kadar önlük kiyafet batiyo😩
Ulku_06 Inci_2020 Bizim de öyleydi. İçer içmez hepsini kustuğu da olurdu. Normalde de kustuğu olurdu. 1aya düzelir, bekleyin. Dr.da bişi yok demiş.