sanki bizi anlatmışsın... bende çok ağlıyorum çok strese giriyorum ama o zamanlarda mış gibi oynunu oynuyorum.. kızım büyümüş ve bu sıkıntılar geride kalmış gibi.. hayal ediyorum çünkü bir gün bitecek evet bizler de böyle böyle büyümüşüz ve İnan sadece senin bebeğin değil bit çok bebek böyle büyüyor.. insan yalnız olmadığını hissettiğinde kendini daha güçlü hissediyor. Geçecek evet.. bizden de bir şeyler gidiyor bu esnada destek almak yardım almak da çok önemli ben psikoloğa gitmeyi düşünüyorum mesela... bebeğim o gazla ağlayan gözlerle bana bakınca benim daha çok karnıma ağrılar giriyor bendeki gaz bebeğime geçiyor ve ben bu yüzden bugün mama verdim normalde meme mama birlikte gidiyorduk ama işte iyi bir şey yapmıyorum.. ama mamayla gazını daha iyi çıkarıyor ve daha güzel uyuyor bu da bir gerçek ☺️