Benim kızımında süt alerjisi vardı, bir yaşına girecek, yavaş yavaş diyeti açıyoruz çok şükür geçti diyebilirim.. gözünüzü korkutmayın normale göre biraz meşakatli fakat artık peynirin bile veganı var, emziriyorsanız siz dikkat edeceksiniz, ek gıda döneminde bebeğiniz için alerjik bebek ürünleri alabilirsiniz alerjik bebek tarifleri denersiniz bi süre sonra insan alışıyor allah başka dert vermesin