Hayır azalmaz sağdıkça süt artıyor ve geliyor sağmazsanız geri vurur kesilir benimde gögsüm yara oldu enfeksiyon kaptı doktor yasakladı iyileşene kadar emzirme sag sütünü öyle ver dedi bende bir sıkıntı yok şükür sağdıkca artıyor zaten ve iki saatte bir 15 dk sagıyorum öyle dedi ayrıca göğsümün dolmasına göre daha erken ve geçte sagdıgım oluyor.