Basına gelen ve bununla nasıl baş ettiğini benimle paylaşabilecek biri var mı , bebeğim 14 günlük sağlık ocağının verdiği d vitamini damlasını ağzında tutuyor sonrasında kusuyor asla kabul etmiyor aynı şekilde gaz damlasında da öyle oluyor neden olabilir