40 günlük bebeğim kucakta kollarımızda hafif sallayarak uyumaya alıştı. Gaz sancıları yüzünden mecburen susturmak ve uyutmak için birkaç kez böyle uyutmuştuk. Maalesef alıştı. Şimdi kollarımız kopuyor diye beşikte sallamaya başladım. Anlaşılan sallamayı ne kadar istemesem o kadar mecbur kalıyorum. Artık yapacak bir şey yok deyip sallamaya başladım. Ama 5 dk uyumadan söylenmeye ağlamaya başlıyor. Bu arada sadece sallanmayla alakalı değil birkaç gündür uykularının bazılarında dalamıyor 5-10 dk sonra uyanıyor. Bu neden olur nasıl engel olurum? Yatağa koyunca uyuma özelliği yok mu bu bebişlerin 😂