Ben de sezeryan olalı 5ay oldu göbek deligimin o kısımlar halâ şiş. Ameliyattan 40 gun sonra dikişlerin üstü çok şişmişti ve sıvı sızıyordu, doktor ağır kaldırma ve pansuman yap demişti zamanla geçti.. şimdide bebekle yorulunca çok kaldirinca ağrıyor. Tam olarak ne zaman geçecek merak ediyorum