ilkgozagrimmmm Kızlar varmı öneriniz marka olarak . Birde içinde kızıllık oluyor mu yapan var mı ? Saçım koyu renk zaten beyazlarım var biraz kapansın istiyorum
Diva ilkgozagrimmmm yansıması kızıl oluyor güneşte ışıkta belli oluyor oda palettenin doğal renkler versiyonundaki ile boyamıştım ben
ilkgozagrimmmm Nisabera09 sadakatsiz dizisini izliyor musun ? Cansu derenin saç rengi gibi istiyorum aslında öyle mi seninkide 😀
Ogretmenkiz ilkgozagrimmmm merhaba canım benm saç rengim aynısı kendim boyadım . Yanlış hatırlamıyorsam çikolata kahveye boyadım. Saçlarım daha önce sarıya dönük bakırdı bu defa kolay bir boyayacağım için kuaföre gitmedim Tam tuttu ama dibi ve uçları hafif renk farkı oldu ama yine hoş duruyordu belli olmuyor ☺️
ilkgozagrimmmm Nisabera09 [url=https://www.hizliresim.com/4tnfw1z][img]https://i.hizliresim.com/4tnfw1z.png[/img][/url] [url=https://www.hizliresim.com/g1g4s79][img]https://i.hizliresim.com/g1g4s79.png[/img][/url] Bunu diyorum ☺️
Nisabera09 ilkgozagrimmmm [url=https://www.hizliresim.com/nuz8l7x][img]https://i.hizliresim.com/nuz8l7x.jpeg[/img][/url] bi bak canım 🙏🏻
Ogretmenkiz ilkgozagrimmmm ya palette almıştım .Ama koleston saçlarıma daha iyi geliryor kolestonda bulamadım yoktu ondan palette aldım . Eğer palette alırsanız deluxe olanını alın bence 😇 kuaför değilim gerçi ama çok boyattım ve boyadım saçımı ondan söylüyorum umarım yanlış yönlendirmem 🌸
Ogretmenkiz ilkgozagrimmmm benm saçlarıma yaradı koleston biraz dolgunduk katıyor ve daha canlı görünüyor kolestonla boyayınca . tekrar boyayacağım koleston alacağım pazartesiye ☺️ Demekki sizin saçına yaramamış palatteyi deneyin birde
ilkgozagrimmmm Nisabera09 aa evet onunda böyle 😀 seninki biraz daha kızılı sanki oda dışarıda olduğu için