Bglmm SEDANURRRR evet her gün belli saat aralığında maalesef baya yıpratıcı bir süreç anne içinde bebek için de
aysesenucar SEDANURRRR Evet hergun ayni saatte cok zor fön Makinesi sesi ve elektrikli süpürge iyi geliyor onlara benim oğlum da oyle idi o şekilde atlattık günleri
SEDANURRRR Zlm kolikten şüphelendi doktorum ama dün ağladı da bugün bi kriz yok ortada umarım ilerleyen saatlerde olmaz Naciye07 Bglmm
Zlm SEDANURRRR aglamadigida olur haftada 3 günden fazla günde 3 saatten uzun ağlamalar kolik olabilir bide hep aynı saat aralığında
Cgdmltr93 SEDANURRRR gazlı bebekle kolik bebek farklı. Gazlı bebek gazı oldugunda ağlar. Ama kolik hergğn aynı saatte ağlar. Ne yapılırsa yapılsın sakinleşmez