Migdesi kaynoyodur ama kusmayip geleni yutuyor dur.benim bebeğimde de oluyor ama çok öksürük olmuyo arkasına öhö diyor bitiyor.keyfi yerinde ise sorun yoktr ama keyifsiz oluyorsa araştırma hastanesi bulur bir şeyi varsa Allah korusun diye düşünüyorum