Fatmanurtrlk Hanimlar bebegim doymadigi icin ek olarak mamaya basladik ve tuvaletinde sorun oldu sizlerde oldumu cozumu neyde buldunuz hangi mama daha uygun bu soruna , ben bebelac kullandim kabizliga neden oldu
Muges4 Fatmanurtrlk sma kullanıyodum 15 gündür aralıklarla bizde kabız olduk. Bugün hipp geçtik bakalım çocuğum ıkınmaktan bi hâl oldu
Fatmanurtrlk Muges4 bende sma ve hipp arasinda kaldim son care bunlarida deneyecegim cocugum iki gundur uykuda uyuyamiyor kabizliktan gercekten zor allah yardimcimiz olsun
Muges4 Fatmanurtrlk yağlıyorum popo deliğini hafif yine yok, onu öyle ıkınırken görünce çıldıryorum🥺inşallah bi nebzede olsa iyi gelen mamayı bulabiliriz
dmrdln Zeytinyağı verin bir çay kaşığı rahatlar ve hipp in organik combiotic mamasını kullanın kabızlık ve gaz yapmıyor