Alperyekta37 Oğlum 6 aylık 2 gün hastane yattık bizle beraber aynı sebepten 3 bebek daha yatıyordu bronşiolit oldu oğlum acayip bi salgın var bebeklerinize iyi bakın valla
Alparslanannesii Alperyekta37 nasil oldu bu hastalıktan korunmak icin ne yapmak lazim cok gecmis olsun bu arada
kutgun Alperyekta37 biz bir dışarı çıkmayla hasta oldular kalabalık bir ortamda bile değildi soluduğumuz hava kirlenmiş resmen
Hazal_170721 Alperyekta37 evet salgın çok kötü bizde 4 aylığız hastanede yattık şuan iğne ve hava kullanıyoruz küçük kuzumu çok kötü sarstı ☹️
Alperyekta37 Alparslanannesii valla doktorumuzun söylediği bundan sonra tozdan nemden soğuktan rutübetten sigara dumanından koruyun dedi ki bizde bunların hiçbiri yok yattığı yeri falan sürekli temizlerim hava yoluyla bulaşıyomuş grip birinin hapşırması öksürmesi havada kalınca bebek kapıyormuş
Hazal_170721 Alminazli bizde hapşırık ve böyle küçük küçük titremeyle başladı üşümüyordu ateşi yoktu ama birden kötüledi sonra iyice tıkandı öksürük eklendi mama yememeye başladı burun akıntısı hapşırık öksürük şeklinde devam ediyor
Alperyekta37 Alminazli hırıltı öksürük nefes almada zorluk baZılarında ateş de oluyomuş bizde yoktu iştahtan kesilme
Alminazli Alperyekta37 ya benim kizim da 2 haftadir öksürük var baya ama saglik ocagina gittim hırıltı falan yok bogazinda vs bisey yok dedi ama hala öksürüyor bogazlari şiş gibi
Hazal_170721 Alperyekta37 inşallah minik kuzularımız bi an önce iyileşirler çok geçmiş olsun sizede 🤲🏻🤲🏻