Ozgeakah Merhaba güzel annişler:) bebeğim 4. Aya yeni girdi ve malesef sadece mamayla besleniyoruz. Artık kaşık mama ve tadımlara başlayabilirsin dedi doktorumuz. Siz hangi kaşık mama kullandınız nasıl verdiniz bilgilere ihtiyacım var:)
Ozgeakah Birmelekanneesi ben de hıpp markasının aldım mama da onu kullanıyoruz çünkü nasıl veriyorsunuz öğün olarak