Merhabalar kıZlar ben bakliyatlarımı hep cam kavanozlarda saklıyorum dün un kavanozumu açtım baktım minik minik böceklenmiş yaa şu vip ahmetin plastik saklama kapları var bloggerlar falan cok öneriyor da güvenemedim kullanan varmı iyi mi böceklenme falan yapıyomu