Merhaba kızlar bugün kontrolümüz vardı bebeğim 2 ay 5 günlük kilosu 5.550 / boyu 56 cm olmuş doğduğunda 51.5 du.
şimdi ebe boyu minimum değerde uzamış dedi. Eşimin boyu 1.61 benimde 1.63 yani genetikte boyu çok uzun olmaz ama şimdiden gelişimi için yapabileceğim bişey var mı boyu güzel uzaması için ? Her sabah egzersiz yaptırıyorum esneme için. D vitamini kullanıyorum hem kızıma hem kendime. Sütü daha kaliteli hale getirmek için başka ne yapabilirim ?