RuyasMom 3 yada 4.ayda olduğu aşı kolunda iz yapmıştı sivilce gibi bugün banyo yaptırayım dedim ordaki kabuk kalktı altında sarı iltihab gibi birşey vardı kesinlikle ellemedim üstünü giydirdim ama korktum acaba enfeksiyon falan kapar mı?
tunosum RuyasMom yok yok olması gereken o zaten. Bizim de 4. Ayda kabuk bağladı banyoda düştü biraz iltihap aktı şimdi tekrar kurudu orası. Zaten böyle ilerlemesi gerekiyor sürecin
Naciye07 Bizede orası bir kaç ay sonra yara olabilir , iltihap patlayabilir gibi gibi şeyler söylenmisti hiç korkmayın demişti hemşire