Seyma_29_ Miniminimini ben kendim yapıyorum ama hazır gibi yumuşacık olmuyor tabi. Rondodan geçirip veriyorum bende
Ayalayay Miniminimini çocuklarımın ikisine de kullanmadım hiçbir besleyiciliği yok şeker deposu. Kendiniz evde içeriği vitaminli doğal yapabilirsiniz