Bazı bebeklerin emme refleksi aşırı güçlü oluyormuş. Yani huzursuz olmaması için bir ihtiyaç adeta, benim bebeğim 4 kilo doğdu, 2 aylık olcak ve güzelce emiyor da ama emziği eşim veriyor, sağıp sütümü ona bıraktığımda doysa bile emmek istediği için, eşim kıyamıyor.