gokcesandikci arkadaslar bebegimin 2 gündür sesi kısık 3 aylik suan daha once basına gelen oldumu acaba konusmaya calisiyo agular he gibi sesler cok cikardi acaba ondanmi olmus olabilirmi pazartesi randevu aldim hastaneye götürcem