Birkizbirerkekannesiyim 18aylik olucaz nerdeyse INSALLAH HALA ANNE BABA LAFI YOK,soylemiyor,herseyi anliyor Zihni mukemmel amma Tek laf etmez
Elifyankii3 Birkizbirerkekannesiyim her bebek kendine özel ama en az 8 kelime falan bekliyor doktorlar. Doktorla görüştünüz mü fikir almak amaçlı
Duyulurum Birkizbirerkekannesiyim konuşmasına teşvik ediyor musunuz ya da çok mu teşvik ediyorsunuz da konuşmuyor? Desteklemek için sadece tek bir kelime ya da illaki anlamlı bir kelime kullanmayın mesela hey bile bir çalışmadır şişt pişt demek bile bir çalışmadır. Dil kasları gelişiyor ağzını çenesini dudaklarını dişlerini konuşurken kullanmayı bu şekilde öğreniyor. Benim de 15 buçuk aylık oğlum var yani anlamlı birkaç kelimesi var onun dışında hayvan sesleri ya da eşyaların çıkardığı sesleri söylüyor sadece
Birkizbirerkekannesiyim Elifyankii3 eli mesela nereyese sikisa kalsa hey diye sesler beni anne diye sesleme
mihrosum Birkizbirerkekannesiyim 18 ay daha cok erken canım. Bak kızım 2 yasında 4 5 kelıme var. 2nyasında Baska cocuklar bulbul gibi. Her cocuk farklı. Yapacak bıse yok. Bir bakmıssın guzel guzel konusuyor. Bende cok istiyorum konussun o kadar ılgılıyım ki onunla konusuyorum aksama kadar TV desen yok. Ama hazmedemiyorum 24 saat tablet veren arkadaşların cocukları konusuyor bizde tık yok
yavrukussss mihrosum Doktor ne diyor peki bu duruma biz daha 13 bucuk ayligiz ama bizdede kelime yok en azindan anlamli bir kelime soyleseydi bende takmayacagim ama malesef 🤷