yasacmalamalo Enda1204 iki türlü menenjit var ıkısını de oldk bz bi de rota 3 u de aynı gun oldu rotarix nimenrix bexsero olduk
Hazal_170721 Pnarr94 bizde yapmadı hiç anlamadık bile ağzına damlattılar hoşuna bile gitti bizimkinin 😀
Pericikk Enda1204 boxero da olacağız ona ağır dediler 2 doz nimerixten sonra oda başlıyor ikisinide olmak gerekiyor dedi doktorumuz biri a biri b grubu menenjitmiş
Aysenur67 Pericikk merhabalar benim bebegimde 3 aylık bende menenjit aşısı yaptırmak istiyorum ama arkadaşım aşının 500 lira olduğunu söyledi nedir fiyatlari acaba