Bebeğim 1 aylık oldu bugün. Büyüme atağı mı gaz mı bilmiyorum uyanık olduğu saatlerde sürekli ağlıyor. Uyuduğu zamanlarda da sadece beyaz gürültüde uyuyor. Bütün gece kafamız fön makinası sesiyle şişiyor 5 dakika kapatayım diyorum. Hemen uykusundan uyanıyor ağlamaya söylenmeye başlıyor. Çocuğu kötü mü alıştırdık biz ne yaptık bilen bir fikir versin 😵💫😔