Annelik30 Ben emzirmiştim ama genelde böyle şeyler yaptıgımda ilk önce sağıp döküyorum sonra emziriyorum
minnosum25 Annelik30 anladm saçımı boyayacagm da bnde kimyasallar filan süre gecyor diye duymuştum ondan bir soraym dedim bilen var mı
Metehanbeysmom Tabiki de zararlı olma ihtimali çok fazla ama ben hamileyken de doğumdan sonra da emzirme süresinde boyamıştım sağıp dökmedim de bebeğimde de farklı bişey sezmedim. Ama doktorunuza danışın ☺️
minnosum25 Metehanbeysmom kadın doğuma mı dansmalym zaten emzirme sürecini bitireceğim boyattktan bir müddet sonra
minnosum25 Xyz26 öyle mi ben hiç boyatmadm da böylede bişey duyunca hani endişe duydum bişey olr mu diye yorumnz beni mutlu etti