Fulyaalin
Oğlum 14 aylık
Açıklayıcı olmak için uzun yazıcam sonunda içinizin rahat edeceğine inanıyorum🤗
1 ay öncesi,
İşaret parmağıyla gösterme yok
Alkış var baybay yok
Dönen şeylere ilgi
Yürümüyor
Ve bağımsız takılıyordu
Çocuk nöroloğuna götürdüm ki otizm konusunda çok iyidir
Tüm bu belirtilere rağmen duyduklarım beni mutlu etti
Otizm değil,ama riskli grupta. Yani bıraksak dibine kadar yaşar bunu dedi.
Göz kontağı,yabancılaması,etrafa bakışı falan çok iyi. 2 yaşına kadar pedegog takibinde olacağız. Otizmden ziyade sosyal iletişim bozukluğu var. Ve ben birebir onunla ilgilenmek için işimi bıraktım.. 1 ayda aldığımız yol,
Arabanın sadecetekerleğiyle oynayan çocuk artık onu amacına yönelik kullanıyor yani sürüyor.
Bugün tam 3 kere bana adım attı🤗
Hala baybay yokişaret parmağı yok.. ama moral bozmakta yok🤗 oyunlarına beni dahil etmeye başladı.
Şimdi gelelim neden bu kadar uzun yazdım.
Belirtilerimizin çokluğuna bakarsanız biz bile otizm teşhisi almadık ve inanıyorum almicaz🙏 bence çocuğunuzun gelişimi çok iyi maşallahı var🙏 onu da zamanla yapacaktır. İçiniz rahat edecekse YouTube’dan araştırın “kırmızı bayrak” maddeleri var . Yani hangi belirtilerde doktora mutlaka götürülmesi gerektiğine dair 🤗 erken teşhis hayat kurtarır ben çok erkekn farkettim mesela ama tekrar söylüyorum bence bebeğinizin hiçbir şeyi yooook🤗🤗 insanların ne dediğine değil hislerinize güvenin🤗
Kusura bakmayın uzun yazdım 🙏