Kızlar yaklaşık bi haftadir bebeğimin kakası sert ve az yapıyor yuvarlak yuvarlak yani sizce kabız mi annem kabız olsa o kakayi yapamaz diyor bu arada ek gıda alıyor 6 buçuk aylık yani kuru kayısı yediriyorum normal doğal kayısı suyunuda içiyor normal mi sicez