Esrayy öyle yoğun bir adet kanaması olmaz üstüne görme hafif lekelenme şeklinde olur yoğunsa zaten sorun vardır hamileysen bile , bazen işte ben 9 ay normal regl oldum diyenler oluyor ama ne kadar doğru bilemem ama bu bile 1/10000 ihtimal çok umutlanma bence varsa idrarda çıkar zaten 10 günü geçmiş çoktan bazen psikolojik olarak hamileyim ben dediğinizde düzeniniz şaşar koku hassasiyeti vs bunları yaşayabilirsiniz