Deletedmom131
Benim kızım da 9 ay 10 günlük. Yaklaşık üç saatte bir acıkıyor. Bazen takip ediyorum çok nadir de olsa 4 saat olabiliyor istisnai durumlarda. Mesela yoğurdun ılınmasını beklerken filan..
Doyumluk veriyorum. Sabah 9 gibi 150/180 cc mama, öğlen 12 de baba da geliyor birlikte kahvaltı yapıyoruz. Yumurta, peynir, patates haşlama veya fırında patates vs. 3 saat kadar sonra meyve hazırlıyorum. Bu ara kayısı taze çıktı. Taze kayısı, muz ve elma püresi yapıyorum. Akşam 6 gibi ona özel ne yemek yaptıysam.. Çorba, sebze veya tencere yemeği bir kase, yanında bir kase de yoğurt. İstemeyinceye kadar yediriyorum. Bazen bitiriyor, bazen bitirmiyor duruma göre değişiyor. Akşam 8-9 arası da yine 180 cc mama hazırlıyorum içiyor ve uyuyor. Gece 1-2 gibi acıkıp uyanıyor yine mama veriyorum. Sonra sabah tekrar mama. Saati saatine değil belki ama düzenimiz ortalama üç saatte bir bu şekilde devam ediyor.