mugeoz kızlar bebeğime bu mamayı başlamayı düşünüyorum 3 aylık arada vericem sürekli değil emiyor zaten kullanan varmı memnun musunuz
kubr_pak mugeoz Ben doğduğu günden itibaren kullanıyorum, kızım şu an 6.5 aylık, 2 numarasına geçtik ben çok memnunum
kubr_pak mugeoz Şu ana kadar bi sorun yaşamadık kilo ile ilgili, çok iyi yani ek gıda da alıyoruz, beni de emiyor