48 günlük bir erkek bebeğim var. İlk ay 1100 gr kilo aldı. Ama bu ayın yarısına gelmiş olmamıza rağmen sadece 300 gr almış. Amacım bebek kıyaslamak değil. Benim bebeğimin fenilketonuri şüphesi var. Doktor 1 ay daha emzir gidişata bakalım dedi. Kilo almamış olması beni korkuttu. Var mı benim gibi olanlar 2. Ay için. Halbuki gümde 10 defa çiş yapıyor 3-4 kez kaka yapıyor anlamadım 😔