Aysel27 çok geçmiş olsun, hasta olmayan çocuk kalmadı resmen. kızımda da aynısı oldu balgam öksürük tabi kızım 2 Yaşında olduğu için antibiyotik kullandı atlattı . Sizin bebeğiniz daha çok küçük o yüzden evde bitkisel bir şey de verilmez ki. Ama soğanı ikiye kesip, içine karanfil batırıp odaya koyabilirsiniz diye düşünüyorum.