Demetbulut Ssssraa emla krem var ama ağda için alacaksanız bendepek bi fayda etmemişti yinede üstte kalsın
Ssssraa Demetbulut onu 4 kere falan sürmek gerekiyormuş üst üste yarım saat kırk beş dk aralıklarla. O kadar uğraştırıcı bir şey olmasın istiyorum, teşekkürler
Ssssraa Tombikdonerartikcokpahali Asli1 anestol un faydasını gerçekten gördünüz mü eğer gördü iseniz alacağım
sedaozan Ssssraa ben gördüm ağda ya da lazerden önce genel olarak kullanırdım acı hissini tamamen yok etmesini beklemeyin ama en azından hafifletmiş oluyor
Deletedmom789 Ssssraa 10 sene kadar önce iğneli epilasyon için emla krem kullanmıştım. O zaman ucuzdu tabi