Kızlar dün yazmıştım babyo yaptiriken bebeğimin ağzına su kaçtı diye. Bazen ciğerine gidebiliyomus ve çok tehlikeliymis internetten araştırdım. Bugünde doktorunu aradım öldürmüyosa sorun yok dedi. Şimdi size çok garip gelebilir ama bebekler nasıl öksürüyor. Tecrübesiz olduğum için soruyorum. Yani 1 aylık bebek normal büyük insan gibi öksürür mü yoksa bı ıkınma hırıltı var bebeğimde o öksürük mü. Gerçi onlar öncesinde de vardı gazdan dolayı falan