cansudncr34 canım benim de oğlum 10 ay 18 günlük gündüzleri 9 da uyanırdık kahvaltı yapar beraber 12 de yatardık 2 gibi kalkar yemek yer 5 gibi yatıp 7 de geri kalkardık 9 10 gibi gece uykusuna yatardık çocuğum 1 aydır ne uyku uyuyor nede oyun oynuyor sadece kucak istiyor kucağa alıyorum yere inmek için ağlıyor iniyor bu sefer de kucak diyor. Yani uyku düzenimiz o kadar güzeldi ki şimdi tövbe uyutamiyorum ne gündüz ne gece sabah 6 7 gibi uyuyup 10 da kalkıp bi daha ne zaman uyursa diye bekliyorum yani bekliyorum dediğim de uyutmaya çalışıyorum ağlama krizlerine giriyor yani etrafımda tanıdığım çocuklar da da aynı sorun var neyin nesi anlamis değilim daha dişimiz çıkmadı ve diş belirtimiz bile yokkkkk