Kızlar 4 ayligiz bu ay herşey üst üste geldi gercekten şimdi de mama yemiyo sma kullanıyorum o da artık probiyotik li satiliyo onu da hiç icmiyo bağırsakları gürül gürül ötüyor resmen alternatif en iyi mama hangisi ne vermeliyim? Şimdiden teşekkürler 🙂