Alerji olabilir benim bebeğimde öyleydi mukuslu kaka ıkınma hali vardı fakat bende gazdır dedim sonradan kakada kan gördüm dr alerji dedi yediklerime dikkat ettiğim sürece sıkıntı olmafı suan 2 yasında . Yaklasık besin alerjimiz 6 -7 ay falan sürdü sonra geçti