MerveAlaca67 istanbul avrupa yakasında medikal park hastanesinde ayak saglıgı bölümü var orda yaptırdım daha yeni 600 tl. İlk gitmede 600 tl alıyor sonra her ay tel değişimi olacakmıs 6 kez bunlarda da 150 tl ödeyecekmişim. Teli taktığı an rahatlıyorsun ama bütün tırnaklarımda olmaya basladı sezeryan sonrası. Hepsine mi tel taktırcam napıcam kara kara düşünüyorum bende çok pahalı.