Kizlar bir şey sorucam ben halk eğitimden cocuk gelisimi sertifikasi almıştım devlete atanmak için nasıl bi yol izlemeliyim. Auzeften 2 yillik uzaktan üniversite Cocuk gelisimi okuyordum dondurdum. Ona devam etsem ozellerde mi çalışabilirim. Var mı aranızda benim gibi olan.